czwartek, 4 maja 2017

Retro Inspiracje: Zachlapane marzenia, layout na białym tle / Retro Inspirations: Splashed dreams, layout on a white background

Cześć! 
Praca z białym tłem to niezwykła przygoda i aby jej sprostać musiałam zabezpieczyć tło przezroczystym gessem. Tło zachlapałam najnowszymi farbami od Finnabair- Art Alchemy Sparks, tekturki podmalowałam Art Alchemy Opal Magic - Blue Gold. Napis i wycinankę pomalowałam Mica Powder Gold i Rust.

Hello!
Page with a white background is an incredible adventure and to cope with it, I had to protect the background with transparent gesso. I splashed the background with water and new paints from Finnabair. The writing and the film strip were painted with Mica Powder in Gold and Rust.





 Oczywiście nie mogło zabraknąć brokatu. Możecie wykorzystać w swoich projektach farbki, tusze brokatowe lub zmieszać błyszczące żel medium z sypkim brokatem. Nieważne, który produkt wybierzecie, każdy da Wam podobny efekt.

Of course I had to add glitter. You can use in your projects: paint, brocade inks or mix gloss medium gel with glitter. No matter which product you choose, each one will give you a similar effect.


Ściskam/ Hugs
Karolina



Użyłam: / I used:

kolory/ colors: Iris Potion & Mermaid Sparkle
    
http://www.retrokraftshop.pl/pl/3537-farba-akrylowa-art-alchemy-sparks.html




kolor / color: Blue - Gold
http://www.retrokraftshop.pl/pl/3537-farba-akrylowa-art-alchemy-sparks.html

http://www.retrokraftshop.pl/pl/1134-serwetka-pod%C5%82u%C5%BCna-metalowa-br%C4%85z-4.html Klej - Aleene's Always Ready Original Tacky GlueTusz Archival - Jet Black







3 komentarze :