środa, 6 grudnia 2017

Grudniownik shabby chic / Shabby chic December daily

Witajcie Kochani! Właśnie trwa najbardziej magiczny miesiąc w roku, aby zachować nieco tej magii stworzyłam grudniownik w stylu shabby chic. Wykonałam go na gotowej bazie kraftowej, dodałam stare guziczki, koronki, szyszki, plasterki drewniane i moje ukochane metalowe dodatki. Wykonanie go sprawiło mi ogromną przyjemność. 

Hello, beloved! December is the most magical month of the year, to preserve some of this magic I made a shabby chic December daily. I made it on a ready-made kraft base, I added old buttons, lace, cones, wooden slices and my beloved metal embellishments. It made me very happy to make it.



W trakcie pracy nad albumem zakochałam się w masie kryształowej od Renesansu! Z pewnością będzie to mój produkt numer jeden do wykonywania zimowych, mroźnych prac. Po zaschnięciu tworzy błyszczącą powierzchnię z drobinami kryształków, efekt jest fantastyczny! Ciężko uchwycić go na zdjęciach, bo masa jest przezroczysta. Ale tak mi się spodobał, że nie mogłam przestać nakładać masy na okładkę. Masę kryształową połączyłam z proszkami 3D Pentartu.

While working on the album, I fell in love with the crystal effect paste from the Renesans! Certainly it will be my number one product for winter, frosty works. After drying, creates a shiny surface with crystal particles, the effect is fantastic! It's hard to capture it in the pictures, because the mass is transparent. But I liked it so much that I could not stop putting it on the cover. I mixed crystal effect paste with 3D powders from Pentart . 


Przyjrzyjcie się gałązce curly moss, widać na niej drobinki masy kryształowej. 

Look at the curly moss twig, you can see the crystals from crystal effect paste .






Do zamknięcia albumu wykorzystałam uchwyty do mocowania obrazków, to bardzo prosty i szybki sposób na wiązanie. 

To close the album, I used the picture hangers, it's a very simple and quick way to bond.



Na grzbiecie albumu umieściłam metalowy uchwyt, na którym zawiesiłam złote łańcuszki (stare elementy biżuterii) oraz miniaturową żarówkę wypełnioną malutkimi gwiazdkami. 

On the album spine I placed a metal handle, on which I hung gold chains (old jewelery elements) and a miniature bulb filled with tiny stars.


Wykorzystałam / I used:
Plaster wierzbyKora brzozy 10x10cmPłatek śniegu metalowy - brązDuża serwetka metalowa okrągła - brązSerwetka podłużna metalowa - miedzianaLatarnia metalowa - brązZawieszki do obrazów (10szt)Uchwyt metalowy okrągły - brązSzpulka drewniana 1,5x1,9cmMech curly moss 25gGesso Clear 120ml - 13artsProszek 3d - Gruboziarnisty - PentartKulki 3d - Małe - PentartMasa kryształowa - Renesans


Pozdrawiam! / Greetings!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz