poniedziałek, 15 stycznia 2018

True love / Prawdziwa miłość

Przygotowałam dla Was art journal. 
Na zewnątrz ciemno i zimno, dlatego też przygotowałam wpis w kolorach, które kojarzą się z wakacjami, słońcem i energią. 
Dookoła unosi się miłosny klimat, dlatego też, wpis ma taką tematykę. 

I created for you the art journal. 
Outside, dark and cold, therefore, I create an entry in colors that they connect with holidays, sun and energy. 
Around us it floats a love climate on Valentine's Day, therefore the entry has such a theme.




Aby stworzyć tło i interesującą teksturę użyłem mojego ulubionego szablonu Time Travel - Crafter's Workshop, tuszu Distress Mini - Mermaid Lagoon i produktów Finnabair. Oczywiście użyłem stempli i naklejek na moim tle.

To create the background and to make an interesting texture I used my favourite stencil Time Travel - Crafter's Workshop, Distress Mini - Mermaid Lagoon and an Finnabair products. Of course I used stamps and stickers for my background.



Ściskam/ Hugs,
Karolina

Użyłam / I used:









Art Alchemy - Metallique:

Deep Waters, 

Emerald Green,  
Steampunk Copper
Light Patina



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz