środa, 4 kwietnia 2018

Steampunk ATC

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was małą formę. Bardzo polubiłam ATC, można się na nich wyżyć.
Tematem tych ATC jest ważka.
Postanowiłam, że będzie w stylu, który najbardziej lubię, czyli w stylu steampunk.
 Użyłam na nich kilku stempli, industrialnej maski, tekurkowych ważek i elementów z MDF.
Swoje miejsce znalazły też metalowe trybiki.
Jak podoba Wam się taka ważka?
;)

Hello!
Today I have for you a little form. I really like to make this little forms.
The theme of my ATC is dragonfly.
I decided, that it would be in a steampunk style - my favourite style. 
To created this ATC I used a few stamps, industrially stencil, chipboards dragonfly and MDF elements.
Metal cogs also found their place.
How do you like this dragonfly?
;) 




Użyłam: / I used:

Scrapberry's - Adventure Awaits - Hardware Kółka - stempel akrylowy PrimaTusz Distress Mini - Vintage Photo Tusz Distress Mini - Walnut Stain    Ważka - SnipArt Śruby i wkręty MDF - SnipArtInka Gold 62,5g - Morelowy (931)   Inka Gold 62,5g - Brązowy (935)  Pasta pozłotnicza - Renesans  Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair Masa mikowa - Renesans Szablon -  Technical - 13artsPuder do embossingu - Shabby Embossing Enamel - White - Stampendous  

Pozdrawiam
Greet

1 komentarz :

  1. Cudne ATC-iaki :) kocham ważki we wszystkich technikach, Twoje są bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń